Procesul de lansare a comenzilor

Comenzile de papetarie trebuie sa fie un lucru facil si nu o corvoada.SOL-Sistemul OnLine de Comanda
De aceea punem la dispozitia clientilor nostri numeroase posibilitati de a lansa o comanda: telefonic, prin e-mail, prin fax si prin Sistemul On-Line de Comanda www.novinger.ro
In oricare dintre situatii, comanda ajunge pentru clarificare si confirmare la persoana dedicata contului dvs. Daca sunt neclaritati veti fi contactati pentru a se stabili comanda exact. Oferim intotdeauna solutii viabile in cazul in care un anumit produs nu este disponibil la momentul lansarii comenzii.
Dupa clarificarea comenzii de catre departamentul vanzari, aceasta este preluata de catre departamentul logistica. Aici urmeaza pregatirea acesteia pentru livrare ( trece prin mai multe filtre pentru a nu se strecura nici o greseala ). Ulterior cand este gata si facturata, comanda dvs. este preluata de catre agentul de livrari si livrata catre sediul dvs. La sediul dvs. se va face in mod obligatoriu receptia comenzii in prezenta ambelor parti. Daca survin anumite neplaceri, acestea se vor clarifica cu administratorul contului companiei dvs. in cel mai scurt timp.
Subliniem faptul ca in Bucuresti distributia nu este subcontractata altor companii, evitandu-se astfel eventualele neplaceri cauzate de acest lucru. Astfel, personalul livrator cunoaste foarte bine produsele si
poate oferi pe loc informatii sau lamuriri. Livrarile in Bucuresti si Ilfov se executa in ziua urmatoare receptionarii comenzii, in tara termenul fiind de 72 ore.
Rezolvam si urgente! In cazul in care aveti nevoie urgenta de o comanda, facem tot posibilul ca sa ajunga in aceeasi zi, in cel mai scurt timp.